زمان ورود کاروان خدام رضوی به کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیر کانون خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه کرامت خبر داد و گفت: خادمان رضوی به تمام شهرستان‌های استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایت‌خواه، امروز _ جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کرامت به معنای لطف و کرم اهل بیت نسبت به شیعیان است.

وی افزود: شعار ما نیز در دهه کرامت «امام رضا ما با شما سربلند هستیم، تا با امام هستیم سربلند هستیم» است، اینکه بسیاری از مردم دنیا، مردم ایران را به عنوان الگوی خود می‌بینند و این را در اعتراضات و اغتشاشات می‌بینیم در سایه اطاعات از امامان و ائمه بوده‌است.

مدیر کانون خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دهه کرامت از امروز به مدت ۱۱ روز شروع شده‌است که مجموعه فعالیت‌هایی در این دهه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دهه خدام امام رضا با پرچم متبرک به استان‌ها و نقاط مختلف می‌روند که زمینه زیارت از دور برای مردم فراهم و سیره و سبک رضوی تبیین شود.

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: در این دهه ۴۰ برنامه توسط کانون‌های خدمت رضوی پیش‌بینی شده‌است، هر فردی نیز که بخواهد می‌تواند در این کانون ثبت‌نام و عضو شود و به هر شکلی که بتواند خدمت کند، عضو این کانون‌ها شود.

وی افزود: یکشنبه شب خدام امام رضا وارد استان می‌شوند و به تمام شهرستان‌های استان و بخش‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی و پاتاوه سفر کرده و در بیمارستاها حاضر می‌شوند و سیره نبوی را عملی، تبیین و تشریح می‌کنند.

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به برپایی جشن میلاد امام هشتم در مرکز استان اشاره کرد و گفت: با حضور خادمان امام رضا جشن بزرگی نیز در یاسوج خواهیم داشت و در دهه کرامت برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که از امروز برنامه‌ها شروع می‌شود و در جشن‌ها، جشن ویژه‌ای برای دختران، کتابخوانی، شب شعر، تجمع نوجوانان رضوی پیش‌بینی شده‌است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت از شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: چهارشنبه امام رضایی در خدمت مدارس مناطق محروم خواهیم بود و جشن خواهیم داشت.

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمت توسط مشاوران، نذر شفا، اهدای خون و برنامه‌های ورزشی، نذر برای آزادسازی مادران زندانی دارای جرایم غیرعمد مالی و تجلیل از مادران دارای چند فرزند از جمله برنامه‌های هفته کرامت است و امیدواریم در دهه کرامت روحیه کرامت و بزرگواری را تبیین کنیم.

کد خبر 752311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.