امروز روز مهم و  سرنوشت ساز برای کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز روز مهم و سرنوشت ساز برای کرمانشاه است و به عبارتی می توان آنرا تکمیل کننده جشن ملی نام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز _جمعه بیست و یکم اردیبهشت_, در اولین نشست خبری پس از آغاز رأی گیری در حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه گفت: امروز روز مهم و سرنوشت ساز برای کرمانشاه است و به عبارتی می‌توان آن را تکمیل کننده جشن ملی نام گذاشت.

وی گفت: مرحله دوم انتخابات شهرستان کرمانشاه هیچ تفاوتی با دور اول ندارد و هر دو از اهمیت بالایی برخوردار هستند و امروز تکلیف دو کرسی باقی مانده از سه کرسی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در مجلس شورایی اسلامی انتخاب می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: وظیفه خود می‌دانم از بیش از ده هزار عوامل دخیل در برگزاری انتخابات ازجمله هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نظامی و انتظامی و امنیتی و همه کسانی که در امر برگزاری انتخابات سهیم هستند، تشکر کنم.

وی گفت: در مرحله دوم انتخابات شهرستان کرمانشاه یک تفاوت عمده را شاهد هستیم که آن الکتریکی برگزار شدن تمام مراحل اخذ رأی و شمارش آرا است و به همین دلیل و در این فرصت کوتاه ما بین مرحله اول و دوم توانستیم به خوبی آموزش‌های لازم را به عموم بدهیم و رسانه نیز در این امر سهیم بودند که جای تشکر دارد.

صحرایی گفت: دولت آیت الله رئیسی در هیچ استانی از جمله استان کرمانشاه نه کاندیدا دارد و نه از کاندیدایی حمایت می‌کند و وظیفه شرعی و قانونی ما این بوده که مجری بی طرف در انتخابات باشیم.

وی گفت: هریک رأی مردم برای ما محترم است و حفاظت و آرا مردم برعهده ما است تا اراده مردم در تعیین سرنوشت خود محقق شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در فاصله زمانی بین مرحله اول و دوم به صورت مکرر با کاندیدهای راه یافته به مرحله دوم جلسه داشتیم و همچنین با نفر منتخب در مرحله اول در شهرستان کرمانشاه نیز گفت‌وگو کردیم و نظرات آنها استماع شده است و این جلسات به اصلاحاتی نیز منجر شده است و تغییراتی نیز به دنبال داشته است.

کد خبر 752210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.