باند سارقان منازل در بندرانزلی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان منازل با ۱۰ فقره پرونده سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر وهاب‌زاده امروز_پنج شنبه بیستم_ اردیبهشت اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان در پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت بسیار مؤثر است.

وی از وقوع چند فقره سرقت از منازل سطح حوزه استحفاظی شهرستان بندرانزلی طی ماه‌های اخیر و پیگیری‌های پلیس در این خصوص خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی خود متوجه شدن این سرقت‌ها توسط یک باند چهار نفره کاملاً حرفه‌ای صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: پس از برنامه‌ریزی‌های انجام شده این افراد طی یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وهاب‌زاده تصریح کرد: از این افراد یک دستگاه تلویزیون ۴۲ اینچ، یک عدد ارگ، یک رشته گردنبند، یک عدد دستبند و یک جفت گوشواره نقره، یک رشته گردنبند مروارید و یک رشته گردنبند طلا سرقتی کشف شد و سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 752091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.