اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام ۶۰۰ زائر اراکی به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، محمد مهجوری در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان است.

وی با تاکید بر اینکه این سفر معنوی هم زیارت است و هم ارتباط برقرار کردن با شهدا و اولیای الهی افزود: امروز ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف دانشجویی، طلاب، ورزشکاران، کارگران، کارمندان و… به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله جمعی از زائران از مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

مهجوری ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تلاش خود را برای تحقق معنویات مقام معظم رهبری در خصوص زیارت با معرفت و بهره‌مندی حداکثری مردم عزیز از این سفر انسان ساز معنوی خواهیم داشت.

وی خودسازی را مهم‌ترین ارمغان اردوهای راهیان نور دانست و افزود: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

کد خبر 751828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.