عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱ عملیات مختلف برای پیدا کردن سبحان هنرمند کودک فلاردی انجام شد و به دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جستجو برای پیدا کردن این کودک ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست، عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران به تشریح عملیات جست‌وجوی کودک غرق شده در رودخانه خرسان پرداخت و اظهار کرد: زمان اعلام غرق شدن این کودک در رودخانه خرسان (دوم اردیبهشت امسال) تاکنون هشت روز عملیات اکتشاف با مشارکت هشت تیم متشکل از امدادگران کوهستان، نجات‌گران محیط‌های آبی و سگ‌های جستجوگر از سوی نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت پشتیبان انجام شد، اما جسد او هنوز پیدا نشده‌است.

وی افزود: «سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری ۱۴ روز است که در رودخانه خرسان غرق شده‌است و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه عملیات جست‌وجو در برخی از روزها به علت بارندگی و خطرات رودخانه وحشی خرسان برای امدادگران متوقف شد، گفت: عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: یک قایق امداد و نجات، تیم غواصی استان و هفت دستگاه ماشین‌آلات هلال احمر در اختیار امدادگران برای کشف جسد غرق شده در رودخانه خرسان است.

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: به دنبال دستور ویژه رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید صورت گرفت.

کد خبر 751222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.