سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.