امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آبگرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این جمعیت به هم‌استانی‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: به نسبت شدت بارش‌ها، مشکلات استان کمتر بود به طوری‌که در این چند روز بارش؛ جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آب گرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی به ۵ حادثه کوهستانی و جاده‌ای ناشی از بارندگی‌ها، گفت: امداد رسانی‌ها در منطقه سر فیروزآباد شهر کرمانشاه، عشایر دالاهو، ازگله ثلاث باباجانی، روستاهای اسلام‌آباد غرب و… بوده است.

وی، از آماده‌باش هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در راستای پیش‌بینی بارندگی طی هفته‌جاری در آماده‌باش کامل هستیم.

کد خبر 750530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.