خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مؤمن و محجبه انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسائل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است؛ غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده و نابودی تربیت دینی است.

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

نوری افزود: این روزها دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به حقوق مردم مظلوم غزه هستند.

امام جمعه بجنورد در انتها با محکومیت زندانی کردن دانشجویان آمریکایی و اروپایی، گفت: دانشجویان تنها به خاطر خشونت علیه زنان و کودکان غزه شعار می‌دهند اما اینک زندانی می‌شوند

کد خبر 750321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.