دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند

امام جمعه کرمان گفت: نتیجه دو نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا در ۱۰ سال قبل امروز به بار نشست و دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان، با تسلیت شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب تشیع، لزوم ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور توسط دولتمردان را یادآور شد و اظهار کرد: آنچه مهم است، توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده در بخش سامان دادن به اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه ایران قوی الزاماتی دارد، افزود: همانطور که در بخش نظامی کشور پیشرفت کرده است و عملیات وعده صادق را با افتخار هر چه تمام‌تر در دنیای پرآشوب امروز در یک اعلام رسمی می‌تواند انجام دهد و به نتیجه برساند، باید در بخش اقتصادی هم کشور در همین تراز و جایگاه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید دولت، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت خارجه و بخش خصوصی با انگیزه و مؤمن و فداکار در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانند اقدامات روشن و نقطه‌زن در داخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و در خارج از کشور علیه دشمنان را مثل وعده صادق عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: مجموعه‌های مؤثر باید با فعال کردن مراکز اقتصادی کشور و با تقسیم کار دقیق و تشکیل عملیات هوشمند و فعال اقتصادی کشور بتوانند رنج چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان برسانند و از کشور دور کنند و دولت عزم خود را جزم کند و با چاره‌اندیشی آسیب‌پذیری کشور در بخش اقتصاد، کام تلخ اقشار کم درآمد را تبدیل به شیرینی کند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: این اقدام جز با حرکت هماهنگ، همراه و همگام مثل آنچه در وعده صادق در بخش نظامی اتفاق افتاد، رخ نمی‌دهد و تا وقتی در اقتصاد کشور این حرکت در دستور کار جدی نگیرد ممکن نیست؛ توقع ما از دولتمردان انقلابی و مردمی و ریاست جمهور این است که این اتفاق به بهترین وجه ممکن رقم بخورد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی و غزه، با اشاره به تقدیم بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح، گفت: دنیا باید خود را برای تحولات بزرگی که در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد آماده کند و شاهد به رسمیت شناختن کشور مقاوم و مجاهد فلسطین و صدور حکم قریب‌الوقوع علیه نتانیاهوی جنایتکار جنگی و نسل‌کش خواهد بود.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: به زودی دنیا اعلام خواهد کرد که مراکز و مجامع حقوق بشر ناکارآمد هستند و نمی‌توانند از حق مظلوم دفاع کنند و شاهد پیروزی مجاهدان حماس و جهاد اسلامی و دنیای پسا اسرائیل جعلی و غاصب خواهد بود.

وی افزود: امروز نتیجه نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا در ۱۰ سال قبل امروز به بار نشست و دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند؛ وقتی جنبش دانشجویی در دنیا متوجه شد که مراکز و مجامع حقوقی و بین‌الملل از مظلوم دفاع نمی‌کنند، خود پرچم دفاع از مظلوم را به دست گرفت.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: علی‌رغم اینکه رسانه‌های مزدور در تبلیغات حجیم و گسترده سعی کردند تا قصه فلسطین و مظلومیت آن را سانسور کنند، اما این اتفاق رقم نخورد؛ دنیا و دانشگاه بیدار شده است و مطمئن باشید این بیداری سرانجام بستر را برای حکومت عدل جهانی فراهم خواهد کرد.

کد خبر 750320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.