در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی روز شنبه، از شلوغی محورهای استان از بعدازظهر امروز خبر داد و از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی جاده‌ها بیشتر احتیاط کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان گفت: به جز سه شهرستان غربی استان، تقریباً در تمامی محورهای استان بارندگی داریم.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، از رانندگان خواست تا بیش از هر زمان دیگر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه بارندگی‌های اخیر تاکنون حادثه مهم جاده‌ای نداشته و تصادف زنجیره‌ای هم گزارش نشده است.

وی در ادامه به تعطیلات پایان هفته اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه پیش بینی می‌شود از امروز بعدازظهر شاهد شروع موج سفرها باشیم که تا بعدازظهر روز شنبه ادامه خواهد داشت.

زارع افزود: با توجه به تجارب گذشته، عمده محورهای پرترافیک ما در این تعطیلات، محورهای منتهی به اورامانات و تفرجگاه‌های استان و نیز محورهای منتهی به آرامستان ها خواهد بود.

وی گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها تا فردا، در شرایط لغزندگی و شلوغی محورها، رعایت قوانین بویژه رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین در این شرایط رعایت فاصله طولی و خودداری از سبقت غیرمجاز اهمیت دوچندان می‌یابد.

زارع گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ تیمی گشتی محورهای استان را تحت رصد دارند و در کنار آنها بیش از ۱۰۰ دوربین ثابت و سیار تخلفات جاده‌ای را ثبت می‌کنند.

کد خبر 750100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.