وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: از ۲۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴ نقطه در شهرستان ارومیه قرار دارد که تاکنون ۹ نقطه از این نقاط رفع یا آشکارسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه ضمن اشاره به رشد محسوسی که در حوزه راهداری در دوره مدیریت جدید اداره کل راهداری صورت گرفته است به بررسی چالش‌ها، برنامه‌ها، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل‌ونقل شهرستان پرداخت.

وی افزود: تعداد یک میلیون و ۴۰ هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در شهرستان ارومیه ساکن هستند که نیاز است توجه جدی به حل مشکلات راه‌های اصلی و فرعی آن شود.

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان‌غربی در ارومیه واقع شده است، گفت: بیشترین تعداد راه‌های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد، همچنین ارومیه تنها شهرستان استان است که با دو کشور مرز مشترک دارد و نیاز است توجه ویژه‌ای در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده، قابل تقدیر است.

عماری ادامه داد: ۱۹ مصوبه از ۳۸ پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار برای بخش‌های پنج‌گانه ارومیه است که تاکنون این پروژه‌ها ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: از ۲۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴ نقطه در شهرستان ارومیه قرار دارد که تاکنون ۹ نقطه از این نقاط رفع یا آشکارسازی شده است.

کد خبر 749963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.