۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.