احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدالت در پرداخت‌ها ‌و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر و از خطوط قرمز آنهاست.

فاطمه بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: این پاکبانان هستند که در خط مقدم خدمت به مردم هستند و حقیقتاً عملکرد آن‌هاست که رضایت مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: عدالت در پرداخت‌ها و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد و از خطوط قرمز آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی کارگران شهرداری طرح طبقه‌بندی و پرداخت به موقع حقوق‌ها است که با پیگیری اعضای شورای ششم طرح طبقه‌بندی کارگردان شهرداری در قراردادها و مناقصات گنجانده شد، همچنین با توجه به وظیفه نظارتی شورای شهر نظارت‌ها در خصوص پرداخت حقوق‌ها تشدید پیدا کرد.

بیگی گفت: سختی کار یکی دیگر از مطالبات کارگران بود که با اهتمام شورای شهر این موضوع نیز پیگیری شد و پیمانکاران مستلزم به پرداخت این سختی کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد در چارچوب قانون آماده شنیدن و پیگیر مطالبات کارگران شهرداری است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت از حقوق کارگران انجام دادیم و اگر حقی از جامعه کارگری تضییع شده است از آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 749743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.