اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و خیابان جلال آل‌احمد با نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با تأکید بر اینکه روان‌سازی جریان ترافیک یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ارتقا ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروهاست.

وی افزود: به همین منظور شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی در سطح منطقه چهار اراک در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه قرار دارد و در این راستا نقاطی شناسایی و در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهار راه خیابان داوران و خیابان جلال آل احمد با نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

حبیبی گفت: جدول‌گذاری، نصب چهار عدد چراغ راهنمایی، آغاز عملیات کف فرش و آسفالت از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده است.

کد خبر 749438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد US ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    2 0
    نیاز مبرم به دوربین جهت ثبت تخلف توقف مطلقا ممنوع در چهار طرف چهار را ضروری است والا الان با پارک در کناره تقاطع و بلوک گذاری وسط خیابان مشکل دو برابر شده
  • سجاد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    اراک اصلا خیابانهای خوبی نداره از نظر رانندگی هم زیر صفر هستن
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    3 0
    در اراک فقط خیابونجدول کشی می کنن