صدای مردم ایران در خیابان‌های آمریکا بلند شد

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به خیزش سراسری و اعتراض دانشجویان در خاک آمریکا گفت: اگر می‌بینید که صدای دانشجویان از خاک آمریکا بلند شده، این صدای شما مردم ایران در خیابان‌های آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ با حضور در صحن علنی شورا ضمن تبریک به مناسب گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراها، اظهار کرد: از تلاش‌های صادقانه مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در خدمت‌رسانی به شهروندان، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر قزوین قدردانی می‌کنم.

وی عملیات وعده صادق را پیچیده‌ترین و اخلاقی‌ترین عملیات در سطح دنیا دانست و افزود: سطح هدایت و فرماندهی این عملیات یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌ها در سطح دنیا بود که در آن چندین اتفاق مهم افتاد و اولین آن وعده و اراده الهی بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) خاطرنشان کرد: از دیگر مؤلفه‌های پیروزی ما در این عملیات حکمت مقام معظم رهبری (دامت برکاته) بود؛ ایشان در دیدار با فرماندهان نظامی ارتش از همه گفتند، اما از خودشان چیزی نگفتند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: وظیفه داریم که از نقش بی‌بدیل، حکیمانه و اشراف معنوی ایشان بگوییم؛ ایشان صاحب این تصمیم بود که دل‌های رزمندگان را به هم نزدیک کردند تا توانستند این اقدام را انجام دهند و به وجود و برکت خون شهدای بزرگ کنسولگری در دمشق، این پیروزی نصیب ما شد.

وی اضافه کرد: با تعبیری که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به کار بردند که اصابت موشک‌ها در رتبه دوم قرار دارد؛ رتبه اول این ماجرا اراده ملت ایران بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به خیزش سراسری و اعتراض دانشجویان در خاک آمریکا عنوان کرد: اگر می‌بینید که صدای دانشجویان از خاک آمریکا بلند شده است این صدای شما مردم ایران در خیابان‌های آمریکا ست.

کد خبر 749035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.