خانه کارگر استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: بعد از بالغ بر شش سال تلاش بی‌وقفه مجموعه خانه کارگر استان در سال گذشته زمینی واقع در مجتمع ادارات به خانه کارگر استان تحویل داده شده است.

اصغر نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به تلاش‌های مسئولان و هیئت اجرایی خانه کارگر استان در راستای تحقق اختصاص زمین به خانه کارگر استان، اظهار کرد: بعد از بالغ بر شش سال تلاش بی‌وقفه مجموعه خانه کارگر استان در سال گذشته زمینی واقع در مجتمع ادارات به خانه کارگر استان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این زمین با مساعدت و همکاری مسئولان استان در ایام منتهی به سال ۱۴۰۲ با مساحتی ۴۰۰ متر تحویل این مجموعه داده شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به شرط تأمین اعتبارات برای ساخت با مساعدت و همیاری مسئولان استان و خیران این ساختمان در دو یا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: ساختمان جدید خانه کارگر استان، هم‌زمان با روز جهانی کارگر با حضور مسئولان کشوری (حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و معاون دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی، استانی و رؤسای تشکلات کارگری و صنفی کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 749008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.