انتقاد سازنده موجب تصمیم‌گیری‌های درست مدیران می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: انتقاد سازنده به دور از تخریب موجب تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های درست مدیران و خدمت هرچه بهتر به جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عزت رضایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_در نشست شهردار، مدیران و معاونان شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به‌عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته پس باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

وی افزود: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد پس هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف به‌کار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست و مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.
رضایی با تاکید بر اینکه از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، کما اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادات واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست را برای خدمت شایسته مدیران فراهم می‌سازد.
وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در پانزدهم اردیبهشت ماه جاری باشیم.
به گزارش ایمنا، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.
کد خبر 748855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.