باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود

مدیرکل پست استان یزد با اشاره به راه‌اندازی باجه قبول مرسولات پستی در ایستگاه راه‌آهن یزد در سال گذشته گفت: به زودی باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال و راه‌اندازی خواهد شد.

حمیدرضا آقاجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به اهم اقدامات و عملکرد یک ساله پست استان یزد اظهار کرد: فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته در راستای هوشمندسازی، تجارت الکترونیک و GNAF بوده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی تلفن چهار رقمی ۳۳۷۴ با هدف تسهیل در ارتباط مشتریان و پاسخگویی مؤثرتر به امور مشتریان در سراسر استان یزد از راه‌اندازی پیک شهری در استان با هدف تسریع در توزیع مرسولات شهری خبر داد و افزود: بهسازی تجهیزات پستی و ارتقای سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل پست استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های حائز اهمیت که سال گذشته اجرا شد استقرار و راه‌اندازی باجه قبول پستی در ایستگاه راه آهن یزد بود که مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.

آقاجانی تصریح کرد: قراردادهای جدید تجارت الکترونیک با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها منعقد شده و بهسازی تجهیزات موزعین و تجهیز موزعین به دستگاه پوز اندرویدی از دیگر فعالیت‌های ما در سال قبل بوده است.

وی با اشاره به بهسازی و مناسب‌سازی فضاهای تجزیه و توزیع ادارات پست شهرستان‌های میبد، اردکان و بافق، اضافه کرد: ترافیک مرسولات صادره از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک استان و ترافیک مرسولات وارده تجارت الکترونیک استان یزد رشد داشته است.

مدیرکل پست استان یزد ادامه داد: پست استان سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم در عملکرد شاخص‌های اختصاصی میان ادارات پست استان‌ها شده است.

آقاجانی تاکید کرد: با تلاش مجموعه پست استان، به‌روزرسانی اطلاعات و ژئوکدسازی هفت شهر مروست، نیر، اشکذر، مجومرد، خضرآباد، بخ و خرانق انجام و ژئوکدسازی در استان تا بیش از ۸۵ درصد در راستای انجام پروژه‌های GNAF محقق شد.

وی ادامه داد: از برنامه‌های پست در سال جاری پیگیری تخصیص ۱۲ هکتار زمین برای ساخت و بهره‌برداری هاب مرکز کشور در استان یزد است.

مدیرکل پست استان یزد از راه‌اندازی خدمت «باجه تحویل و دریافت» در استان از ابتدای خرداد خبر داد و افزود: نوسازی ناوگان توزیع شهری موزعین و راه‌اندازی باجه سیار قبول مرسولات پستی از دیگر برنامه‌ها و اهداف پیشرو در اجرای برنامه‌ها و اقدامات سال جاری خواهد بود.

کد خبر 748747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.