۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» خبر داد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

وی با اشاره به اجرای نخستین پارک موضوعی نوری در اصفهان در مجتمع گردشگری صفه افزود: این مجموعه نوری با مساحتی بالغ بر ۴۲۰۰ متر مربع دارد که ۴۰ المان نوری موضوعی در مدت زمان ۶۵ روز به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به ۲۹ هزار ساعت اقدام فنی، عمرانی و تخصصی به‌منظور عملیاتی سازی این پروژه، افزود: از جمله اقدامات شاخص عمرانی و فنی این پروژه می‌توان به خاک‌ریزی محوطه به حجم ۲۵۰ متر مکعب، حصارکشی محوطه مجموعه به مساحت ۶۰۰ متر مربع، ۷۵۰ متر مربع فضاسازی محیطی و مرزبندی سنگی به صورت سنگ‌فرش، افنس‌کشی و فریم‌کشی بیس‌های محوطه پروژه به مساحت ۶۰۰ متر مربع و تهیه و اجرای ۵ هزار کیلوگرم پروفیل از قبیل تیرآهن، نبشی، شاخه لوله و آرماتور به‌منظور محوطه‌سازی اشاره کرد.

۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات زیرساختی، زیباسازی، عمرانی و فنی صورت گرفته برای راه‌اندازی بولینگ صفه در کلاس ملی و بین‌المللی گفت: مجموعه بولینگ صفه یکی از پرطرفدارترین سالن‌های تفریحی ورزشی این حوزه است که با مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع پس از ۱۰ سال نسبت به به‌روزرسانی و حل معضلات زیرساختی آن اقدام شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری غذایی در ایستگاه یک و دو تله‌سی‌یژ ناژوان خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده است ضمن بهره‌گیری از مجموعه‌های غذایی برند و اصیل، اقدامات خلاقانه جدیدی در طراحی، تنوع غذایی و فضاهای محیطی بکر در نظر گرفته شود.

ساکت گفت: مجموعه غذایی ایستگاه شماره یک تله‌کابین صفه با دارا بودن چشم‌انداز بام اصفهان، در مساحت ۹۰۰ متر مربعی اجرا و اکنون آماده ارائه خدمات به گردشگران است، همچنین مجموعه غذایی دیگری در ایستگاه ۲ تله‌کابین صفه با مساحتی ۶۲۰ متر مربع در دل کوه صفه آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های زیرساختی و پارکینگ از جمله اهدافی بود که دنبال شد و با موفقیت به مرحله اجرا رسید، اظهار داشت: با اقدام صورت گرفته پس از الحاق پارکینگ باران به مجتمع گردشگری صفه، ظرفیت پارک خودرو در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به بیش از ۲۰۰۰ خودرو به‌طور هم‌زمان در این مجموعه رسید.

۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

وی تصریح کرد: این پارکینگ که به‌تنهایی دارای ظرفیت پارک ۱۳۰۰ خودرو به صورت هم‌زمان است، روزانه می‌تواند میزبان حدود ۶۰۰۰ خودرو گردشگران باشد.

ساکت خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات تفریحی و گردشگری ویژه صورت گرفته در این مجموعه تفریحی، از این پس گردشگران می‌توانند به عنوان محل جدید تفریحی جهت پر کردن اوقات فراغت، به آن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: حل معضل گازکشی در مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه، اقدام فرهنگی و هویت‌بخش به دلیل موقعیت مکانی ویژه بام اصفهان و احداث برج پرچم ۵۵ متری، احداث مجموعه‌های غذایی متنوع شامل فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران، همچنین ارتقای شبکه ارتباطی و زیرساختی بخش دیگری از اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود.

کد خبر 748649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.