۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده تا روز سه‌شنبه گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به نسبت فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست و از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد، تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 748392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.