تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بابیان اینکه شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد، گفت: در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی با اشاره به صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بیش از هر چیز خوشحالم به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم را در دو ماه اخیر خوشحال کرد و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار استان کرمان و شرکت مس است.

وی تغییرات نیم‌فصل را موجب تحول و گذشت از وضعیت بحرانی و ایجاد آرامش در باشگاه بیان کرد و افزود: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهم‌ترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق، محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود و مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مردم رفسنجان به حضور نویدکیا افتخار می‌کنند، تصریح کرد: تیم ما جدای از عملکرد درخشان و کسب نتایج بسیار خوب که تمجید همه را به دنبال داشته است، الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است که برای شرکت مس و باشگاه به مراتب بیشتر از نتیجه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازانی وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اضافه کرد: تیم مس رفسنجان فقط در زمین پاسخ می‌دهد و به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان و حمایت هواداران، سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم که با بهترین خط حمله به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم.

پورمحمدی با اشاره به به مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس و استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده است و به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد؛ امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده، یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

کد خبر 748117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.