راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.