اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شد، پروژه جدیدی به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم ایجاد شده است که در مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: سال گذشته ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی ۱۴۰۲ آغاز و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطرنشان کرد: سال جاری بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است و هم‌اکنون در حال تکمیل پروژه‌های پیشین و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.