وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت

فرماندار نطنز گفت: طی وقوع سیل در شهرستان نطنز هیچگونه خسارت جانی رخ نداد و در برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شد.

محمد عباس ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: از حوالی ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_، بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و گزارش‌هایی که به فرمانداری شده بود، روزهای گذشته ستاد پیشگیری از وقوع بحران و حوادث در شهرستان نطنز تشکیل شد و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی لازم را داشتند.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.

ظریفی تاکید کرد: هیچ گونه حادثه جانی در این حادثه رخ نداد و به برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شده و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است و هیچ کدام از شهرها و روستاها آبگرفتگی شدید ندارند.

فرماندار نطنز تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

ظریفی گفت: هنگام وقوع سیل در محورهای مواصلاتی روستای صالح‌آباد مشکل داشتیم که دستگاه خدمات‌رسان به موقع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها این است که امشب بارندگی‌ها ادامه داشته باشد که دستگاه‌های امدادرسان در آمادگی کامل به سرمی‌برند و هشدارهای لازم به اهالی روستاها و مجموعه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داده شده است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: به مردم هم هشدار داده شده که تردد غیرضروری و در دامنه کوه‌ها و در بستر و حریم رودخانه‌های فصلی اسکان نکنند.

کد خبر 747277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.