علیرضا تیغ‌ساز سکان‌دار هیئت ورزش کارگری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد. علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای، عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. با توجه به نیاز به کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.

در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادند. در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری در چهار سال آینده انتخاب شد.

در ادامه مریم سادات شیخان با ۱۷ رای به‌عنوان نائب رئیس، ریحانه جعفر پیشه با ۱۷ رای به‌عنوان خزانه دار، محسن قائدی حیدری با ۱۶ رای، بهمن شیخانی با ۱۶ رای و علی اصغر صفایی یا ۱۶ رای به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

فرهنگ‌سازی ورزش در جامعه کار و تلاش مهم است

در ادامه جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری اظهار کرد: خرسندم بعد از یک چرخه طولانی و پس از دوسال، هیئت اصفهان با رئیس اداره خواهد شد. به علیرضا تیغ‌ساز تبریک میگویم، قطعاً راه سختی در پیش دارد و باید از دوستان برای هموار کردن مسیر کمک بگیرند. انتخابات امروز در مقایسه با بقیه هیئت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود.

وی افزود: وزارت کار و تعاون سه خواسته جدی دارد که باعث دوره بلوغ به حساب می‌آید. مورد اول اتصال واحدهای صنعتی، فدراسیون و جامعه کارگری به هم است. در گذشته اطلاع کافی وجود نداشت، افرادی که در حوزه شهرستان‌ها انتخاب می‌شوند مهم هستند و باید در مورد موضوعات مطلع شوند.

رمضی بیان کرد: موضوع دوشنبه‌های ورزش و کار یکی از طرح‌ها بود که بخشی از پویایی ورزش کارگری را احیا کرد. لیگ‌های ورزشی در سال ۱۴۰۳ و تقویت و گسترش آن در سال‌های آینده بسیار مهم است. به واسطه برگزاری مسابقات شرکتی، محدودیت حضور یک تیم از استان را برداشته‌ایم.

وی افزود: برای تنیس روی میز ۴۰ تیم ثبت‌نام کردند در حالی که برای مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تعداد تیم‌ها بسیار کمتر است. در این فدراسیون ورزش عمومی و هنگامی و آموزش نیز مورد تاکید است. فرهنگ‌سازی ورزش در جامعه کار و تلاش مهم است تا ورزش برای این قشر یک ضرورت برشمرده شود.

کد خبر 747145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.