سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه نهادی مردمی و مرتبط با مردم است و دشمن علیرغم تلاش های بسیار نتوانسته است بین مردم و این نهاد برخاسته از بطن مردم فاصله ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام حسین علیی، اظهار کرد: سپاه پاسداران نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم است و به خاطر همین پیوند عمیق، دشمنان علیرغم تبلیغات گسترده نتوانسته‌اند بین این نهاد مقدس و مردم فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: لباس پاسداری لباس جهاد و عزت برای ماست و حضور سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب نظام اسلامی را از کید و گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به رژیم منحوث صهیونیستی افتخار آفرین و نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مسبب افزایش غرور ملی شد.

وی ادامه داد: رژیم منحوس اسرائیل از ابتدای شکل‌گیری زمینه خشونت و محروم کردن یک ملت از حق طبیعی خود را فراهم کرده و در ماه‌های اخیر نیز جنایت‌های خود را به اوج رسانده است و با وجود همه جنایت‌ها نه تنها هیچ بازدارندگی در این نظام مناسبات بین المللی ناسالم انجام نمی‌شود، بلکه تشویق هم می‌شود.

علیی در ادامه نابودی رژیم صهیونیستی را قطعی عنوان و افزود: این رژیم با سیلی محکمی که از رزمندگان اسلام خورد بر همه جهانیان ثابت شد که علیرغم حمایت تمامی قدرت‌های جهانی از این رژیم جعلی، وعده الهی در مورد نصرت و پیروزی مسلمانان نزدیک است.

کد خبر 747071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.