وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.