آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۲، تدوین و ابلاغ آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم است که اجرای فاز نخست آن در سال جاری ادامه دارد.

مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اهمیت مسئله آراستگی اداری در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: دغدغه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی این بود که در کنار مسائل فنی مسئله ارتقای کیفی محیطی ساختمان‌های شهرداری و جلوگیری از هزینه‌های اضافه در بودجه‌های جاری صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا آئین‌نامه نظام آراستگی تدوین و ابلاغ شد که فاز نخست اجرای آن آغاز شده است و در سال جاری ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در قالب این آئین‌نامه تلاش می‌کنیم محیط مطلوبی را برای کارکنان و شهروندان در مراجعه به محیط اداری شهرداری قم فراهم کنیم.

محمدرضاخانی با اشاره به اهتمام مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به اجرای قوانین حمایت از خانواده و پیگیری امور مرتبط با بانوان و خانواده گفت: در این مسیر مجموعه امور بانوان و خانواده در معاونت برنامه‌ریزی فعال شده است.

وی مهم‌ترین رویکرد این مجموعه را مسئله جمعیت و حمایت از خانواده دانست و افزود: در این راستا دستورالعمل ارتقای امور بانوان و خانواده تدوین شد و به امضای شهردار قم رسید و به حوزه‌ها ابلاغ شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تاکید کرد: در قالب این دستورالعمل مشارکت بانوان را در حوزه‌های مختلف چه در حوزه شهر و چه در حوزه شهرداری ارتقا خواهیم داد.

محمدرضاخانی اضافه کرد: ساختار اداری این تشکیلات در حال حاضر به عنوان امور بانوان و خانواده فعال است.

کد خبر 746970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.