نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون موجب نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج که هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات داد، گرامی می‌داریم؛ او دوباره نام افرادی همچون دهقان فداکار، ریزعلی خواجوی را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود، چون موجب نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای اسلامی شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر نیز طی این هفته از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته باید مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.