۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌رضوی گفت: آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی بیستم اردیبهشت سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، حامد حسینی، اظهار کرد: با توجه به مکاتبه اخیر وزیر محترم کشور با استانداران و تاکید بر نظارت مستمر فرمانداران شهرستان‌ها بر انجام کار، انتظار می‌رود فرایند تبدیل پروانه کسب و اخذ شناسه یکتا سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌رضوی در ادامه گفت: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی بیستم اردیبهشت سال‌جاری است.

لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 746943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.