پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است

شهردار کرمانشاه گفت: پله‌های مکانیزه عابرپیاده در حال تعمیر است و به‌زودی اصلاح و راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با تأکید بر اصلاح و راه‌اندازی پله‌های برقی اظهار کرد: با توجه به اینکه علاج مقابله با بحران‌ها ایمن‌سازی است، راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه موجب کاهش حجم تردد عابران از گذرگاه‌های خطرناک می‌شود و بر این اساس باید اصلاح، رفع نقص و راه‌اندازی آن‌ها هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به وجود سه پله‌برقی و ۳۳ پل عابرپیاده افزود: تعمیر و راه‌اندازی سه پله برقی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه‌اندازی پل مکانیزه در بیمارستان طالقانی و باله‌های غربی پل میدان آزادی انجام شد و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان را دارد و به‌صورت هم‌زمان نیز پوشش پلی‌کربنات آن در حال نصب و اجرا است.

نوروزی تاکید کرد: یکی از عوامل خرابی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل‌ها است، چنانکه تجهیزات و حتی موتور پله‌برقی سه‌راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته و همین امر سبب شده است تا تعمیر و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیاز داریم.

وی با اشاره به تصویب طرح پیاده‌راه نوبهار در نشست بیست‌ونهم فروردین سال جاری گفت: مباحث مربوط به چگونگی اجرای این طرح مهم با حضور معاونان ترافیک و شهرسازی، شهردار منطقه یک و رئیس سازمان فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و در بازدید میدانی از محل اجرای طرح، راهکارهای سازنده و روش اجرای مناسب طرح مذکور به صورت آزمایشی بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

شهردار کرمانشاه افزود: پیاده‌راه نوبهار با طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به عنوان اولین پروژه پیاده‌راه در کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 746940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.