مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی گفت: نهضت بزرگ مسیرگشایی در شعر خوی با قدرت تمام ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد صادق‌نژاد امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ با بیان اینکه به همت اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری خوی در نتیجه جلساتی که به صورت تخصصی همراه با پیگیری صورت می‌گیرد، امروزه شاهد مسیرگشایی در نقاط مختلف شهر خوی هستیم، اظهار کرد: عملیات‌های مسیرگشایی بر اساس طرح تفصیلی شهر در دوره ششم شورای شهر به سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای توسعه متوازن خدمات شهری و بهره‌مندی نقاط مختلف شهر از مزایای طرح‌های شهرداری، مسیرگشایی‌ها در کمربندی شهید سلیمانی، میدان امام حسین (ع)، شهید خندانی، قسمت‌هایی از خیابان شهید عسگرزاده و بلوار ۲۵ متری جمشیدآباد صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی گفت: خیابان صمدزاده پشت استادیوم، کوچه کمال تخته پل، ۲۴ متری جانبازان، ۱۶ متری احمدنیا، ادامه کمربندی جمشیدآباد تا پارک ملت و پشت بیمارستان امیرالمومنین (ع) از دیگر مناطق مسیر گشایی شده در این دوره به شمار می‌رود.

صادق‌نژاد با اشاره به اینکه این مسیرگشایی‌ها در ۳۰ سال گذشته بی سابقه بود، تصریح کرد: احداث بلوار ۳۰ متری شیخ نوایی تا ابتدای جاده قطور به امتداد نزدیک یک کیلومتر با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه کمیسیون عمران و شهرسازی و نیز ترافیک شورای شهر پس از تملک اکنون در فاز عملیاتی قرار داشته و در ۱۲ ماه کاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: مسیرگشایی‌های دیگری نیز در کوچه‌های ۱۶ متری امین دیوان، تلگراف و حاتم خان صورت گرفته و به سرعت در حال پیشرفت است.

کد خبر 746733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.