آغاز عملیات اجرایی بوستان پردیسان پس از واگذاری زمین

شهردار یزد گفت: به محض واگذاری زمین ۱۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی، روند عملیات اجرایی احداث بوستان آغاز می‌شود تا شهروندان محله پردیسان از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در خصوص نشست با احسان خواجه‌رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان که با حضور عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر و محمدباقر پارسائیان، عضو شورا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه درباره سرانه‌های فضای سبزی که به دلایلی در سال‌های اخیر در برخی مناطق شهری از جمله شهرک دانشگاه امامشهر، مسکن‌های مهر، خیابان هجرت، شهرک ولی‌عصر (عج) در بلوار جانباز و نقاط دیگر اخذ نشده بود، تصمیم‌گیری شد.

شهردار یزد در مورد نحوه تأمین سرانه‌های ورزشی، آموزشی، همچنین فضای سبز این مناطق شهری گفت: مقرر شد تا تخصیص این سرانه‌ها از محل بعضی زمین‌هایی که در اختیار دولت است انجام شود و با این اقدام مشکلات شهروندان در خصوص کمبود فضاهای ذکر شده، مرتفع شود.

وی همچنین درباره موضوعات بین شهرداری یزد و اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: برخی نقاط شهر نیز نیاز به تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری دارد که این اتفاق رقم خورده است.

محی‌الدینی اظهار امیدواری کرد: با تأمین ۱۰ درصد سهم شهرداری بتوانیم نسبت به آزادسازی‌های مورد نیاز در سطح شهر اقدام کنیم.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه صورت گرفته شهرداری با استانداری در سال ۱۴۰۰ گفت: مقرر شد زمین ۱۰ هکتاری در محله پردیسان و مجاورت فرودگاه یزد که پیش‌تر در اختیار ستاد مدیریت بحران استان بوده است، برای احداث بوستان و فضای سبز، همچنین احداث کاربری‌های مدیریت بحران در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

شهردار یزد تصریح کرد: به محض واگذاری زمین ۱۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی، روند عملیات اجرایی احداث بوستان آغاز می‌شود تا شهروندان محله پردیسان از این ظرفیت استفاده کنند.

کد خبر 746724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.