۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: ۳۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف فرودگاه یاسوج هزینه شد و در تلاش هستیم تا تعداد پروازهای این فرودگاه را افزایش بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عنایت انصاری‌فردامروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۴ سورتی پرواز، ۱۰۴۸ نفر اعزام و پذیرش مسافر و ۱۲ هزار و ۴٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای یاسوج در فروردین امسال انجام گرفته‌است.

وی افزود: امید است سال جاری با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج، گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵۱ پرواز، ۱۸ هزار و ۵۴۰ مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر ۱۵۴ هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌است.

وی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج تهران انجام شده است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

انصاری خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨٠ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است.

وی گفت: طبق مقررات و دستور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم باید توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

کد خبر 746655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.