مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مقدمه زندگی در عصر جدید، حضور در حوزه فناوری است چراکه زندگی در دستان قدرتمند علم است و فناوری زندگی را متحول می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت دستاوردهای فناوران و دانش‌بنیان‌ها در راستای برنامه اجرایی و عملیاتی تفاهم‌نامه منعقده بین آموزش و پرورش و سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، اظهار کرد: برای آموزش دادن، تربیت کردن فرزند یا ورود به حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید با شناخت وضعیت مجموعه الگوها و باورها، اقداماتی متناسب با وضعیتی که در آن هستیم، داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت فناوری در عصر جدید، افزود: فناوری همه چیز است و مقدمه زندگی عصر جدید، حضور در این حوزه است چون زندگی در دستان قدرتمند علم است و تکنولوژی و فناوری زندگی را متحول می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه الزامات عصر جدید را داده‌محور، تجربه‌محور و نوآوری دانست و خاطرنشان کرد: عصر جدید ترکیبی از حوزه فیزیکی و الکترونیکی است و برای رشد باید داده، تجربه و نوآوری داشته باشیم.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز نقشه راه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم را سند تحول بنیادین معرفی کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم دانش‌آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم تا به مراتبی از حیات طیبه برسند که مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان نیازمند همکاری منسجم و هماهنگ دیگر ظرفیت‌های نظام هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از بسترها برای رشد دانش‌آموزان را جهاد دانشگاهی دانست و تصریح کرد: در همین راستا در ۲۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه‌ای با هدف گسترش تعامل و ترویج فرهنگ در همه ساحت‌های تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین با جهاد دانشگاهی امضا شد.

محمدی ادامه داد: دانش‌آموزان در ساحت علمی و فناورانه با حضور در اردوهای راهیان پیشرفت از واحدهای فناورانه بازدید و با فضای کسب و کار و همچنین کارآفرینی آشنا می‌شوند و در قالب ساحت اجتماعی و سیاسی با شرکت در مناطره‌های دانش‌آموزی آگاهی پیدا می‌کنند.

کد خبر 746641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.