ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب‌شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمناف هاشمی ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: پس از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم، اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب پنج سهمیه شدند که در روئینگ دونفره بانوان برای نخستین‌بار بود که این اتفاق افتاد. جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند تبریک و خسته نباشید بگویم. به‌طور قطع قایقرانان کشورمان با روند رو به رشدی که دارند، روزهای خوشی را به‌خصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند، خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها، در صورت تداوم موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

منبع: ایرنا
کد خبر 746624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.