تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای پنج مولفه عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ با تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای پنج آیتم عمرانی خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز افزود: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمان‌کاری نیاز دارد که در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده است اجرای آن تسریع شود.

احمدزاده ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به چهارمین مؤلفه عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، اضافه کرد: درزگیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث چهار پل ترافیکی در این میدان هستیم.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 746590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق CA ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    7 0
    ممن‌ن از شهردار محترم تکمیل تقاطع های غیر هم سطح میدان اذربایجان از واجبات است
  • حسین مرادیان تبریز IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    8 0
    سلام الحمدلله که بالاخره مسئولین به فکر میدان آذربایجان پل مواصلاتی فرودگاه به پاسداران افتادند،درهرصورت آرزو توفیق روزافزون دارم.
  • یوسف IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    7 1
    باسلام بدین وسیله خواستم به عنوان یک شهروند از شهردار تبریز انتقادی عرض کنم اینکه آقای هوشیار فقط به چندین نقطه شهر معطوف نشوند متاسفانه اکثر مناطق شهری نیاز به ساماندهی دارد و ایشان فقط و فقط سفارشی کار می کنند
  • حسین IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    10 1
    سلام، بنظر من بدترین و زشت ترین طرح ممکن در میدان آذربایجان پیاده سازی شد مسئولین شهرداری وقت و استانی کاملا خواب بودن انگار یا اینکه .... چند سال هم اجراش طول کشید. چیزی بنام زیبایی طرح درش وجود نداره همچنین یه طرحی رو دادن که ورودی و خروجی شهر از طرف جاده فرودگاه همیشه ترافیک ایجاد میشه.
  • حسین مصباحی صوفیانی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    13 1
    به جای مخارج الکی برید از شهرهای دیگه مثل شیراز واصفهان وتهران ببینید توی این شرایط چه پلهای طبقاتی زدن یاد بگیرید بیایید میدان آذربایجان را درست کنید وگر نه با دو سطل رنگ نگید پرژه عمرانی انجام دادیم
  • حسن IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 2
    سلام در خصوص ترافیک فلکه خیام ایل گلی که ترافیک به فلکه رجایی شهر می رسد و اهالی را معذب میکند با احداث پل یا زیر گذرچاره اندیشی نمایند .تشکر
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    از شهرداری محترم تقاضا دارم وضعیت خیابان سعدی د اوریحان را سر وسامان بدهد با توجه به اینکه این خیابان در مرکز شهر واقع شده متاسفانه چند دهنه مکانیک وگارژ امامی وضعیت این خیابان را به هم زده از شهردار محترم خواهشمندم با توجه به اینکه این منطقه مسکونی هست رسیدگی شود ومکانیک ها وکارگاهها رو جمع آوری کند
  • R.farhoudi IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    یکی از شاهکارهای شهرداری تبریز همین میدان آذربایجان است که تمام اشکالات یکجا دران گنجانده شده است.