سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر حسن‌زاده‌ کیخا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه امداد، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، پنج هزار و ۵۷۷ حامی جذب شدند که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد و اتفاق جالب این است که تعداد بسیار زیادی از این حامیان، بومی استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان به دلیل همکاری با مجموعه اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در این ماه نیز بیش از ۱۹ هزار کودک یتیم در سطح استان، صاحب حامی شدند.

کیخا بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۱۵۶ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بیشترین آمار در کشور نیز مربوط به سیستان و بلوچستان است، علاوه بر آن، ۲۴ هزار کودک نیز تحت عنوان «محسنین» از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته، عمده حامیان ایتام استان، غیربومی و خارج استانی بودند، اما با اقدامات صورت گرفته، امروز درصد حامیان بومی افزایش پیدا کرده است و این نشان از اعتماد مردم خیراندیش استان به مجموعه کمیته امداد دارد.

کد خبر 746558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.