شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین

اکران مردمی فیلم آپاراتچی در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار مشهد با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد، در دو پردیس سینمایی هویزه و پارک بازار این با استقبال پرشور مردم و با حضور علی طاهرفر، کارگردان و علیرضا استادی، بازیگر فیلم برگزار شد.

علی طاهرفر، کارگردان آپاراتچی در این مراسم اظهار کرد: فیلم ساختن و فیلم دیدن امروز ما مرهون تلاش افرادی است که چه در دوران جنگ و چه امروز در هوا و فضای سپاه امنیت ایران را به ما هدیه دادند و امیدوارم به‌زودی در فلسطین اکران فیلم داشته باشیم.

وی افزود: در مسیر حرم با خود می‌گفتم اگر امروز جنگی اتفاق بیفتد، رسالت من به‌عنوان هنرمند چیست و یاد شعر معروف ملکیان افتادم که می‌گفت: «دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما «تل‌آویو» است، تهران نه!» و من این شعر را برای خودم اینچنین تغییر دادم که «دفاع از هنر یعنی قرار جنگ اگر باشد، محل فیلمبرداری تل‌آویو است تهران نه.»

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با اکران‌های سینمایی آپاراتچی اکران این فیلم در شهرهای فاقد سینما نیز در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

«آپاراتچی» داستان جلیل، نقاش ساختمان عاشق سینماست که دلبستگی‌های عجیبش به سینما دردسرهایی را برایش به همراه دارد.

کد خبر 746542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاجر مهاجر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    ایول درود به شرفش