مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم مظلوم غزه، امروز مظهر مقاومت و ایستادگی هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در آئین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار کرد: مردم مظلوم غزه امروز مظهر مقاومت و ایستادگی هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

وی افزود: امروز افتخار ما و مردم فلسطین این است که مقاومت و ایستادگی مردم غزه به خصوص کودکان و نوجوانان به عنوان نماد اسلام و باعث ترویج فرهنگ قرآنی و گرویدن انسان‌های بسیاری به دین اسلام شده است.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مراسم زنگ اقتدار که امروز در حال برگزاری است، مبنای دینی دارد و قرآن ما را به استقامت تشویق کرده است.

مطیعی تصریح کرد: علمیات غرور آفرین «وعده صادق» تمام مسلمانان، مستضعفان عالم و مردم فلسطین و غزه را خوشحال کرد.

وی با ابراز امیدواری از نشر و ترویج وسیع فرهنگ ایستادگی و مقاومت در سطح جهان، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید استقامت داشته باشید، به واقع معنی این آیه شریفه آن است که در مسیر مستقیم الهی مقاومت و پایمردی کنید.

کد خبر 746524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.