امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه‌بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn بارگیری یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

کد خبر 746500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.