رفع موانع در فرایند مشارکت، راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رفع موانع در فرایند مشارکت، راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است، گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های مهستان، حکمت و هایپرافروز در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در جلسه کارگروه اقتصادی به منظور بررسی پیشنهادهای سرمایه‌گذار برای اعمال تغییرات در طرح پروژه‌های مهستان، حکمت و هایپرافروز واقع در خیابان میثم منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در این نشست، ضمن بررسی مشکلات بعضی پروژه‌های مشارکتی منطقه، به‌منظور ایجاد راهکارهای مناسب برای بررسی پیشنهادهای سرمایه‌گذار این پروژه‌ها، تمهیدات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این مهم با حفظ منافع شهرداری در راستای مولدسازی دارایی‌های شهر و ایجاد منابع مالی پایدار انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر ما بخش خصوصی را بخشی از مردم برای توسعه پایدار شهر بدانیم پس حمایت و رفع مشکلات و موانع او در فرایند سرمایه‌گذاری و مشارکت ضمن دلگرمی می‌تواند اعتماد دیگر بخش‌های مردمی را جلب و مسیر را برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» هموار کند و تحقق آن را میسر سازد.

استقبال منطقه ۱۰ از پیشنهادهای سرمایه‌گذاران و شهروندان برای توسعه و آبادانی

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توسعه پروژه‌های مشارکتی گفت: اجرای پروژه‌های محرک توسعه در دوره ششم مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفته است و با توجه به اینکه اراضی مساعدی در منطقه ۱۰ وجود دارد که قابلیت توسعه و سرمایه‌گذاری دارد، این شهرداری از پیشنهادهای سرمایه‌گذاران و عموم شهروندان برای توسعه و آبادانی منطقه ۱۰ استقبال می‌کند.

وی تصریح کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود دارد که می‌توانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای رونق و آبادانی شهر و توسعه اقدامات شهری استفاده کنیم.

کد خبر 746480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.