اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش سوزی شدید یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با تلاش نفسگیر آتش نشانان در شهر رشت خبر داد و گفت: در این حادثه، مردی حدودا ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و دو خودرو مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با پشت بام‌های بهم پیوسته در شهر رشت، امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به کاربری مغازه‌ها و اعلام عملیاتی سنگین آتش سوزی، بلافاصله ۳۴ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی اطفای حریق و آب‌رسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید مدرس اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، شعله‌ور شدن آتش در پشت بام یک باب منزل مسکونی و دو مغازه با کاربری تعمیرگاه ماشین و رستوران را مشاهده کردند و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون بنزین و پشت بام‌های متصل بهم، تیم‌های عملیاتی به سرعت از چندین نقطه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مهار آتش سوزی با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان بعد از مدت زمان دو ساعت و پانزده دقیقه مهار شد، تصریح کرد: در این حادثه به خودروهای نمایشگاه همجوار آسیبی نرسید اما دو خودرو پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت و مردی حدوداً ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و به مراکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 746428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.