تقدیر مجمع کلان‌شهرهای ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم

در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد مقدس، از بیش از ۲ دهه خدمات شهردار قم در مسئولیت کلان‌شهرهای اصفهان و قم و فعالیت در حوزه‌های سیاست‌گذاری مدیریت شهری در کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با حضور شهرداران ۲۰ کلان‌شهر و شهر مهم کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست از سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم به بهانه بیش از ۲ دهه خدمت ارزشمند در کسوت شهردار کلانشهرهای کشور و همچنین حضور مؤثر و تحسین برانگیز در سیاست‌گذاری، ریل‌گذاری و مدیریت امور مرتبط با مجمع کلانشهرهای ایران تقدیر شد.

این لوح تقدیر از طرف ۲۰ نفر از شهرداران کلانشهرها و شهرهای مهم کشور در جلسه نشست ادوار به سقائیان‌نژاد تقدیم شد.

سید مرتضی سقائیان نژاد که بیش از ۱۲ سال شهردار اصفهان بود از سال ۱۳۹۴، شهردار قم است، امروز پیشکسوت‌ترین شهردار کشور محسوب می‌شود که بیش از ۲ دهه در پیگیری امور کلانشهرها در مجامع ملی و عمومی فعال و مؤثر بوده است.

کد خبر 746425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمانکار IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    این مدیر کلانشهر های ایران یا مدیریت بلد نیس یا شهرداری قم رو ندیده عقب مونده ها خیابون صاف تو قم قاچاقه بیابونا آباد نیس صاف تر از خیابونه هفته ای یجفت لاستیک با کمک هام داغون میشه چه وضعشه فقط براخودتون درست کردین از هم تشکر میکنین برا خودتون قشری که صداشو هیچکی نشنوه خدا میشنوه حواستون باشه کجا هستین و دارین چیکار میکنین و بکجا میرین...!
  • هستی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 2
    وضعیت شهر افتضاح
    • مهدی همدان IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 1
      ایشون خیلی توانمنده آوازه شون تو کل کشور پیچیده