ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: ستاد سیاست‌گذاری هماهنگی اقتصاد مردمی استان یزد (سهام) با اقدام ابتکاری یزد برای مشارکت بیشتر مردم و همچنین عملی کردن شعار سال راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در اولین نشست ستاد سیاست‌گذاری هماهنگی اقتصاد مردمی استان یزد (سهام) در سال جاری اظهار کرد: ستاد نوآوری و فناوری (نوفاد) در سال گذشته برای تحقق شعار سال راه اندازی شد و امسال نیز ستاد سهام با اقدام ابتکاری یزد تشکیل شده تا برای مشارکت بیشتر مردم و همچنین عملی کردن شعار سال اقدام شود.

وی افزود: شعارهای سال همواره با تأمل و دقت بالا انتخاب و با پشتوانه فکری و مشورت از نخبگان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در مسئله تحقق شعار سال ۱۴۰۳ نیز مسئله "مشارکت مردم" نقشی مهم و محوری دارد و در مدل سازی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، طراحی‌ها و تسهیل سازی‌ها نیز باید مشارکت مردم در اولویت باشد.

شاه‌حسینی گفت: یزدی‌ها همواره به کار، تلاش و همت شهره بوده و هستند و در شعار سال جهش تولید نیز با این نگاه اقتصادی و مشارکت مردم می‌توان الگویی موفق را ایجاد کرد که خوشبختانه هم افزایی و همکاری بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

کد خبر 746398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.