کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، ۱۴ متهم متواری و تحت تعقیب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی ،۱۴ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق

سهرابی ادامه داد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران گشت کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر در حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان تانکر دار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را باعث هدر رفت سرمایه‌های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.