اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، بابک دارابی، امروز _شنبه، یکم اردیبهشت_ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۳۳۶ طرح مسئولیت‌های اجتماعی نفت در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان در این استان آغاز شد که تاکنون ۲۳۸ طرح به بهره‌برداری رسیده‌است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۱۳۸ طرح عمران روستایی (طرح هادی)، ۷۸ طرح ورزشی، ۵۲ مورد آموزشی، ۲۵ طرح آب‌رسانی، ۱۵ طرح در حوزه راه، ۱۳ پروژه بهداشتی و ۱۵ پروژه در سایر بخش‌ها بوده است.

معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران، گفت: سهم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت سه هزار میلیارد تومان است که با برنامه‌ریزی به پروژه‌های مشخص شده تخصیص داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولویت تخصیص اعتبارات در حوزه، بهداشت، راه روستایی، ورزش و جوانان، طرح‌های آبرسانی و آموزش خواهد بود.

در ادامه این نشست جهانگیر شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این استان در دور دوم سفر ریاست جمهوری بیشترین میزان سهم اعتباراتی را داشته است، گفت: در دور دوم ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

وی افزود: از این میزان ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبارات برنامه و بودجه و مابقی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است.

شاهینی با بیان اینکه تاکنون بخش زیادی از اعتبارات دور سفر دوم به پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است، تصریح کرد: پروژه‌های بخش راه، بهداشت و درمان، سلامت و آموزش در اولویت تخصیص اعتبارات است.

وی بر همکاری همه نهادها در عملیاتی شدن پروژه و جذب اعتبارات مشخص شده تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی تا سی‌ویکم تیرماه سال‌جاری نسبت به جذب اعتبارات مشخص شده اقدامات لازم را باید انجام دهند.

کد خبر 746343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.