بازارچه صنایع‌دستی زنان کارآفرین در کرج راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را حمایت از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار برای تامین بازار فروش محصولات آن‌ها در عرصه اقتصادی و بازار قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مریم قهرمانی‌صارم صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در صدوشصت‌ودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: زنان کارآفرین در عرصه‌های اقتصادی به دنبال جذب و تأمین بازاری برای فروش محصولات خود هستند که از مدیران مناطق درخواست می‌شود به این مهم توجه و سوله یا مکانی را برای این قشر تأمین کنند.

وی افزود: در این راستا سال گذشته مدیر منطقه ۴ شهرداری اقدام به تأمین مکان با مدت معین کرد که جای قدردانی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان خاطرنشان کرد: ساماندهی و مدیریت یکپارچه دست‌فروشان در مناطق مختلف و پرترافیک، باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته شود.

قهرمانی‌صارم با بیان اینکه با انتقال دست‌فروشان به مکان مناسب دیگر شاهد سد معبر در کرج نیستیم، تصریح کرد: مردمی که برای خرید پوشاک، اقلام مصرفی، خوراکی و لوازم خانه زمان بیشتری را در خیابان‌ها می‌گذرانند، همچنین حجم گسترده دست‌فروشان و بساط‌کنندگان در خیابان‌ها، موجب ترافیک‌های سنگین و اشکال در تردد می‌شود، این هرج و مرج تا جایی پیش می‌رود که حتی مغازه‌داران نیز به ستوه آمده‌اند.

وی طرح ساماندهی دست‌فروشان در کلان‌شهر کرج را مستلزم همکاری تمام دستگاه‌ها و شهرداری دانست.

کد خبر 746118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.