«کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم سمنان اظهار کرد: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان می‌باشد که بحران تبدیل شده است و «مردم استان سمنان تشنه هستند».

وی افزود: امیدواریم با دستوراتی که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز و در جریان برنامه احیای صنایع راکد صادر فرمودند این مساله رفع شود و عطش مردم استان پهناور، قهرمان خیز و انقلابی سمنان در تمام شهرها و روستاها، از دورترین نقاط تا مرکز استان و هرجا با مشکل کم آبی روبرو است برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: انصافاً هرجا در بزنگاه‌ها و مواردی که نیاز به حضور مردم بوده تا به دشمن تودهنی بزنند این مردم عزیزمان حضور داشته‌اند و با همراهی و همدلی و نیز ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند. همه مسئولان استان و بنده بعنوان کوچک‌ترین عضو این خدمتگزاری شرمنده مردم هستیم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته و لایق مردم است به آنان خدمت کنیم.

مطیعی تصریح کرد: در شهر و استانی به سر می‌بریم که سرزمین شهدا، دلاورمردان، علما و عرفا است و از جوانان عزیز و پرانگیزه، دانش پژوه و با استعدادهای بالا برخوردار است.

کد خبر 745794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.