رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان آژانس شاغل در شهرداری از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه به وضعیت معیشت و حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: در سال گذشته افزایش حقوق رانندگان توسط اعضای شورا مصوب شد، اما با بعضی رفتارها و افزایش ساعت کاری این رانندگان به‌گونه‌ای عمل شد که گویا افزایش حقوقی اعمال نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود تا این رانندگان زحمتکش نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند. در ضمن از مدیریت شهری قزوین خواستاریم تا درباره نحوه پرداختی حقوق رانندگان نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این افراد شرمنده خانواده خود نباشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورا با هدف بررسی وضعیت فعالیت یا انحلال شرکت آرمان بنای قزوین خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت اقدامات و عملکرد شرکت آرمان بنای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فعلاً شرکت به فعالیت خود ادامه دهد و از انحلال آن جلوگیری شود.

فرمانی از بررسی لایحه حفظ و نگهداری دهکده طبیعت در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و املاک خبر داد و افزود: ضمن بررسی این لایحه بر لزوم توجه به پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی دهکده طبیعت تأکید جدی شد.

کد خبر 745671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.